jak zarabiać na stronie internetowej

Wiele osób zadaje sobie pytanie, jak zarabiać na stronie internetowej? Znalezienie odpowiedzi na nie bez wątpienia do najprostszych nie należy. Co więcej, jest jeszcze taka sprawa, że dla wielu osób zarabianie na stronie internetowej kojarzy się z czymś łatwym. Czy to prawda? W żadnym wypadku można powiedzieć, że to ogromna bzdura.

jak zarabiać na stronie internetowejOd czego zacząć?

Jako że tematem tekstu jest to, jak zarabiać na stronie internetowej, zrobimy wszystko, aby znaleźć odpowiedź na to pytanie. Tak więc zacznijmy od tego, że musimy wiedzieć, co ma znaleźć się na naszej stronie internetowej. Jeżeli nie będziemy tego wiedzieć, to tak naprawdę nie mamy czego szukać. Kiedy już będziemy mieć świadomość, czego chcemy, pamiętajmy o aktualności. Nie może być tak, że nasza strona jest zaniedbana.

Pamiętajmy o pozycjonowaniu

Jeżeli mamy zarabiać to na pewno musimy pamiętać o pozycjonowaniu. Wiele osób mówi o tym, że posiadanie strony internetowej jest bardzo ważne. Nie ma co ukrywać, że tak właśnie jest, ale samo posiadanie strony internetowej nie stanowi gwarancji sukcesu. Rzeczywistość wygląda tak, że bez pozycjonowania nasza strona internetowa nadaje się tylko i wyłącznie na śmietnik. Od razu może powiedzmy sobie, czym jest pozycjonowanie, aby nie powodów do najmniejszych narzekań. Tak więc pozycjonowanie to działanie mające na celu osiągnięcie, jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Zresztą sami się na spokojnie zastanówcie. Z całą pewnością niejednokrotnie było tak, że szukaliście czegoś poprzez wyszukiwarkę internetową. Czy po wyświetleniu się wyszukiwań sprawdziliście przynajmniej 10 propozycji? Zapewne sprawdziliście ich jeszcze mniej i nie ma w tym nic dziwnego. Taka jest natura ludzka.

Programy partnerskie

Skoro mówimy o tym, jak zarabiać na stronie internetowej warto odnieść się do programów partnerskich. Gdyby ktoś miał wątpliwości — programy partnerskie to umowa między sprzedawcą (nie ma znaczenia, czy chodzi o sprzedawcę towarów, czy usług) a osobą odpowiadająca za promowanie danego produktu w zamian za prowizję. Efekt tej umowy jest taki, że na własnej stronie internetowej umieszcza się reklamę partnera. Jako że już jesteśmy przy reklamie, koniecznie należy wyróżnić wszystkie możliwości. Oto one:

– pay-per-lead (zapłać za przekierowanie)
– pay-per-sale (zapłać za sprzedaż)
– pay-per-click (zapłać za kliknięcie)

Z całą pewnością dla niejednej osoby brzmi to dziwnie, ale zaraz wszystko stanie się, jak najbardziej jasne i klarowne.

W pierwszym przypadku mamy do czynienia z prowizją za nakłonienie internauty do wykonania jakiejś czynności. Przykładem tej czynności może być wypełnienie ankiety.

Jeżeli chodzi o zapłatę za sprzedaż, musimy powiedzieć o prowizji za nakłonienie internauty do zakupu (zakup może dotyczyć produktu bądź usługi). Warto podkreślić, że na ten moment jest to najpopularniejsza metoda.

Tak została nam już tylko zapłata za kliknięcie. Zapłata za kliknięcie to nic innego jak prowizja za sprowadzenie internauty na stronę partnera (kliknięcie w baner lub link).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here