Pakowanie prezentu na ślub – o czym pamiętać?

0
Pakowanie prezentu na ślub

Choć obecny rok nie należy do standardowych i musimy się liczyć z wieloma ograniczeniami, to mimo wielu restrykcji sanitarnych śluby i wesela znów odbywają się w całym kraju. A przecież żadna z tego typu uroczystości nie może się odbyć bez prezentów.

Inwestuj przy pomocy kontraktów CFD

0
Inwestuj przy pomocy kontraktów CFD

Rynek Forex jest nowoczesnym rozwiązaniem, służącym do inwestowania. Oferuje szeroki wachlarz możliwości transakcji. Jedną z najbardziej popularnych są kontrakty CFD. Czym są i w jaki sposób inwestować z pomoca kontraktów CFD?

Podatek z Holandii – jak odzyskać?

0
holandia

Każda osoba, która pracowała na terenie Holandii ma prawo do zwrotu podatku. Jest tak w przypadku, kiedy holenderski pracodawca odprowadzał zaliczki na poczet podatku, a te przekroczyły kwotę obowiązującego podatku. Warto zatem wiedzieć jak ubiegać się o zwrot podatku, jakie dokumenty trzeba skompletować i złożyć oraz w jakim terminie to zrobić.

Dokument potrzebne do zwrotu podatku

Aby móc ubiegać się o rozliczenie podatku z Holandii skompletować i złożyć trzeba odpowiednie dokumenty. Mowa tu przede wszystkim o dokumentach, które uzyskać należy od pracodawcy z Holandii. Są do dokumenty zawierające informacje o wysokości otrzymywanego wynagrodzenia oraz o kwocie odprowadzanej zaliczyć na podatek dochodowy. O zwrot podatku ubiegać można się na podstawie odcinków z wypłaty lub na podstawie rocznej karty podatkowej. Dodatkowo konieczne jest dołączenie formularza UE/WE, który uzyskuje się w polskim Urzędzie Skarbowym. Jest to dokument potwierdzający wszystkie osiągnięte dochody w danym roku we wszystkich krajach Unii Europejskiej.

Termin rozliczenia z holenderskim Urzędem Skarbowym

O zwrot podatku z Holandii za poprzedni rok można ubiegać się w pierwszym miesiącach roku bieżącego. Zwykle jest to luty, marzec. W tym czasie możliwe jest złożenie wniosku o zwrot podatku za rok poprzedni. Dokładne terminy zawsze podawane są przez holenderski Urząd Skarbowy. Co ważne, o zwrot podatku ubiegać można się aż o 5 lat wstecz. Jeśli zatem w Holandii pracowało się przez kilka lat i wcześniej nie złożono wniosku i zwrot podatku można to zrobić teraz do 5 lat wstecz. Dobrze jest w takim przypadku skorzystać z pomocy firmy specjalizującej się w odzyskiwaniu podatku z krajów Unii Europejskiej. Potrzebne informacje znaleźć można na stronie euro-punkt.pl.

Czas oczekiwania na zwrot podatku

To ile czeka się na zwrot podatku z Holandii uzależnione jest przede wszystkim od samego Urzędu Skarbowego w Holandii. Niestety ten nie podaje konkretnych terminów. Dlatego konieczne jest uzbrojenie się w cierpliwość. Trzeba bowiem wiedzieć, że holenderski Urząd Skarbowy ma aż 3 lata na rozpatrzenie wniosku o zwrot podatku. Jest to zatem dość długi okres. Aby przyspieszyć cały proces koniecznie należy złożyć wszystkie dokumenty poprawie. Dlatego dobrze jest, jak już wspomniano, skorzystać w tym zakresie z pomocy fachowej firmy. Jeśli bowiem wszystkie dokumenty zostaną złożenie w terminie i prawidłowo to okres oczekiwania na zwrot podatku może skrócić się nawet do pół roku. Jest to zatem rozwiązanie korzystne dla osoby ubiegającej się o zwrot podatku.

Wysyłkowa sprzedaż za granicę na terenie Unii Europejskiej

0
Wysyłkowa sprzedaż za granicę na terenie Unii Europejskiej

Wysyłkowa sprzedaż za granicę, a konkretnie do państw Unii Europejskiej, jest przeprowadzana za pośrednictwem platform internetowych. Taki rodzaj sprzedaży wiąże się z obrotem między przedsiębiorcą a osobą fizyczną, w odróżnieniu od Wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towarów, która dotyczy transakcji odbywającej się tylko pomiędzy firmami.

Rozliczanie wysyłkowej sprzedaży za granicę

Dostawa towarów wysyłanych oraz transportowanych przez podatnika poza granicę kraju, została zdefiniowana przez ustawodawcę jako wysyłkowa sprzedaż za granicę. Dla fiskusa ważną kwestią pozostaje to, jaki jest status podatkowy odbiorcy przesyłki nadanej w Polsce. Przewodnia zasada jest taka, że sprzedaż powinna być opodatkowana zgodnie z prawem podatkowym, które panuje na terytorium destynacji przesyłki. Podatnik może również dokonać rozliczenia VAT-u w Polsce, pod warunkiem spełnienia limitów określonych przez Unię Europejską. Warto zaznaczyć, że rozliczenie z podatku poza granicą, może okazać się niewygodnie dla mniejszych przedsiębiorców. Większość przedsiębiorców decyduje się na pozostanie przy płaceniu daniny od sprzedaży za granicą w Polsce. Obowiązkiem podatnika jest zadbanie o wystawienie faktury ze stawką obowiązującą w naszym kraju, pomimo tego, że odbiorca jest osobą fizyczną.

Limity podatkowe dotyczące wysyłkowej sprzedaży za granicę

Dopóki podatnik nie przekroczy limitu, to nie jest zobowiązany do rejestrowania działalności w ordynacji podatkowej VAT-UE. Limit w Polsce wynosi 160 tysięcy złotych. W całej Unii Europejskiej limity ustalono między 35-100 tysięcy euro, ale w praktyce większość państw przyjęło dolną granicę widełek. Kwota limitu została ustalona, aby można było zapobiec naruszeniu praw ochrony konkurencji. Z obawy o przekroczenie limitu, wielu podatników zajmujących się sprzedażą za granicę, prowadzi oddzielną dokumentację podatkową, która jest zgodna z prawem danego kraju wspólnoty członkowskiej. Przedsiębiorca jest zobowiązany do wypełniania deklaracji podatkowych i wystawiania faktur w świetle obowiązujących przepisów kraju, na którego terenie prowadzi wysyłkową sprzedaż za granicę. Po zarejestrowaniu działalności w kraju Unii Europejskiej, podatnik nie musi informować polskiego fiskusa, składać deklaracji VAT-21, VAT-UE oraz JPK-VAT. Urząd skarbowy od firmy wymaga prowadzenie księgowości związanej ze spedycją wysyłanych towarów tj. dokumentacja przewozowa i dokumenty potwierdzające przyjęcie przesyłki poza krajem prowadzenia działalności. Dokumenty, które potwierdzają prowadzenie transakcji poza Unią Europejską, muszę być zgromadzone przed złożeniem deklaracji podatkowej.

Przeprowadzka do Warszawy

0
Przeprowadzka do Warszawy

Kogo mogłyby zainteresować oferty w rodzaju: nieruchomości na sprzedaż Warszawa? Trudno byłoby wymienić w tym miejscu wszystkich potencjalnych zainteresowanych, ale chyba możemy sądzić, że wcale nie byłaby to mała grupa. Dlaczego? To jasne, ponieważ non stop ktoś przyjeżdża do naszej stolicy i tam zamieszkuje, czasowo lub na stałe. Nie ma się czemu dziwić, wszak to stolica, czyli centrum.

Opłata przygotowawcza – wszystko co warto o niej wiedzieć

Opłata przygotowawcza

Opłata przygotowawcza to jeden z dodatkowych kosztów zobowiązania finansowego, z którym mogą spotkać się przede wszystkim klienci pozabankowych instytucji finansowych. Jeśli więc spotkałeś się z tym określeniem w ofercie pożyczki, która Cię interesuje, to powinieneś wiedzieć, na czym dokładnie polega taka opłata. Razem ze specjalistami kredytowymi Habza Finanse wyjaśnimy Ci, na czym polega opłata przygotowawcza i jaki jest jej koszt.

Czym jest opłata przygotowawcza?

Mimo że opłata przygotowawcza jest kosztem pożyczki, który spotyka się coraz rzadziej, to warto wiedzieć, na czym on polega w razie, jakby firma, w której chcesz pożyczyć pieniądze, wymagała wniesienia takiej opłaty. W większości firm nowi klienci mogą liczyć na różnego rodzaju promocje, dzięki którym wzięcie chwilówki jest naprawdę opłacalne. Dopiero przy kolejnych zobowiązaniach mogą pojawić się opłaty takie jak: prowizje, odsetki i opłaty administracyjne.

Większość firm pożyczkowych zrezygnowała z pobierania opłaty przygotowawczej przez ograniczenia, które wprowadziła nowelizacja ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 roku o zmianie ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym oraz innych ustaw. W nowych przepisach znajdziemy informacje dotyczące ograniczeń związanych z pozaodsetkowymi kosztami kredytu. Nie mogą one przekraczać sumy 25% kwoty pożyczki (część stała) oraz 30% tej kwoty w stosunku rocznym.

Opłata przygotowawcza miała za zadanie zrekompensować pożyczkodawcy koszty, które wiążą się z analizą zdolności kredytowej. Takie działania zajmują trochę czasu, dlatego taka opłata miała zrekompensować nakład pracy, jaki muszą w to włożyć pracownicy prywatnej instytucji finansowej.

Wysokość opłaty przygotowawczej – jak ją sprawdzić?

Przed podpisaniem umowy z pożyczkodawcą powinieneś dokładnie sprawdzić jej warunki oraz obliczyć wszystkie koszty, jakie składają się na dane zobowiązanie. Warto zaznaczyć, że poinformowanie o kosztach zobowiązaniach należy do obowiązków pożyczkodawcy – może to zrobić podczas rozmowy na temat danej oferty.

Informacje o kosztach muszą się również znaleźć w umowie pożyczki, a żadne kwoty nie mogą zostać zatajone przed pożyczkobiorcą. Warto też skorzystać z kalkulatorów, które znajdują się na stronach internetowych firm pożyczkowych. W łatwy i szybki sposób pozwolą Ci one obliczyć czy dana oferta jest opłacalna i ile pieniędzy będziesz musiał oddać.

Czy opłata przygotowawcza podlega zwrotowi?

Skoro już wiesz, na czym mniej więcej polega opłata przygotowawcza, kiedy jest pobierana i że raczej nie spotkasz się z nią w przypadku kredytu https://splatapozyczek.pl/kredyt-konsumpcyjny/ to warto wspomnieć o tym, czy podlega ona zwrotowi. Jak wiadomo, zaciągnięcie pożyczki powinno być przemyślaną decyzją. Czasem jednak okazuje się, że tuż po zaciągnięciu pożyczki chcemy z niej z różnych względów zrezygnować.

Pożyczkobiorca ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od momentu jej podpisania. Wtedy może on oczekiwać, że pożyczkodawca odda prowizję. Jeśli chodzi jednak o opłatę przygotowawczą, to została ona pobrana za już wykonane czynności. Z tego względu pożyczkodawca nie ma obowiązki oddawać pieniędzy, które pobrał od swojego klienta. Warto więc dobrze się zastanowić, zanim podpiszesz umowę pożyczkową.

Przed zaciągnięciem zobowiązania finansowego zastanów się, czy na pewno jest Ci ono potrzebne. W przeciwnym razie możesz stracić pieniądze, które były, chociażby przeznaczone na poczet opłaty przygotowawczej. Zazwyczaj nie jest to duża suma, jednak zawsze mogłaby ona zasilić domowy budżet, a nie konto firmy pożyczkowej.

Pożyczki społecznościowe – co warto wiedzieć?

0
Pożyczki społecznościowe

Pożyczki społecznościowe wciąż są w naszym kraju stosunkowo niszową formą pożyczania, ale zdecydowanie warto się nimi bliżej zainteresować. Nie bez powodu za granicą cieszą się one tak dużą popularnością, szczególnie dla osób poszukujących ciekawych, mniej problematycznych alternatyw dla pożyczania od osób bliskich.

Wobec tego, co warto wiedzieć o pożyczkach społecznościowych? Co je wyróżnia i gdzie należy szukać rzetelnego, wiarygodnego inwestora? Na wszystkie te pytania odpowiemy poniżej.

Co wyróżnia pożyczki społecznościowe?

Pożyczki społecznościowe charakteryzują się przede wszystkim dużymi możliwościami indywidualizacji oferty. W przeciwieństwie do banków czy firm pożyczkowych, gdzie mamy kontakt jedynie z przedstawicielami pożyczkodawcy, pożyczki społecznościowe z reguły umożliwiają bezpośredni kontakt z inwestorem. Dzięki temu możliwe jest dopasowanie warunków zobowiązania konkretnie do danej sytuacji.

Co więcej, tego typu pożyczki mogą odznaczać się zredukowaną ilością formalności i atrakcyjnymi warunkami spłaty (niską prowizją i oprocentowaniem). Niektórzy inwestorze preferują udzielanie pożyczek na krótkie terminy, a inni zgadzają się na rozłożenie spłaty na dłuższy okres, więc kluczowe jest znalezienie inwestora, który spełni potrzeby danego pożyczkobiorcy. Pożyczkobiorcą może być zarówno osoba prywatna, jak i przedsiębiorca.

Pożyczkodawca będzie dla nas osobą kompletnie obcą, więc unikniemy stresu związanego z pożyczaniem od członka rodziny czy przyjaciela. Jako że jest to również osoba prywatna, a nie instytucja pożyczkowa, nie musimy się obawiać szczegółowej weryfikacji zdolności kredytowej i historii kredytowej, a także konieczności zabezpieczenia pożyczki.

Jeśli chcemy szybko i bezpiecznie wziąć pożyczkę społecznością przy minimum formalności, niezbędne wsparcie znajdziemy pod adresem https://splatakredytow.pl/pozyczki-spolecznosciowe/. Samodzielne pozyskanie pożyczki społecznościowej jest możliwe, ale może źle się skończyć z uwagi na źle przygotowaną umowę pożyczki czy zaufanie nierzetelnemu pożyczkodawcy.

Jak znaleźć inwestora?

Wiarygodny inwestor, który jest skłonny pożyczyć tak wysoką sumę, jakiej potrzebujemy, na taki okres, który preferujemy, może być trudny do samodzielnego znalezienia. Dlatego też zdecydowanie warto korzystać z usług profesjonalnych pośredników kredytowych, dostępnych tutaj: https://splatakredytow.pl/pozyczki-spolecznosciowe/, którzy pomogą znaleźć optymalnego inwestora, a także zadbają o maksymalne bezpieczeństwo transakcji.

To oni zajmą się wszelkimi formalnościami (m.in. sporządzeniem odpowiedniej umowy pożyczki, zabezpieczającej prawa obu stron), a także negocjacjami z inwestorem w celu uzyskania pożyczki na najlepszych możliwych warunkach. Dzięki ich pomocy oszczędzimy więc zarówno czas i energię, jak i potencjalnie także pieniądze, ponieważ nie przepłacimy niepotrzebnie na pożyczce.

Podsumowanie

Jak każda forma finansowania, pożyczki społecznościowe mają swoje wady i zalety. Chociaż nie są w Polsce jeszcze bardzo popularne, nie oznacza to od razu, że nie warto się nimi zainteresować. Mają one sporo ważnych zalet, które sprawiają, że są one godną uwagi formą pożyczania.

Czy watro zaczynać biznes w czasach kryzysu COVID-19? 

0
covid 19

Czy rozpoczynanie swojej działalności gospodarczej w czasach kryzysu wywołanego przez epidemię koronawirusa jest dobrym rozwiązaniem? Tak naprawdę nigdy nie ma idealnego czasu do rozpoczęcie własnego przedsięwzięcia. Jako ludzi mamy tendencję do odwlekania wszystkiego w czasie i unikania zmian, które mogą wejść gwałtownie w nasze życie.  Najczęściej jednak są to ważkie argumenty. No dobrze, ale czy warto zacząć biznes w czasach, kiedy wiele firm zwija się lub ogranicza zatrudnienie z powodu koronawirusa? Na to pytanie odpowiedzi szukał Brandon Metcalf w artykule magazynu „Fast Company”. Sprawdź jakie rozwiązania zalecił! 

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/zaczac-biznes-w-czasach-covid-19/ 

4 kluczowe pytania, które musisz sobie zadać przed rozpoczęciem biznesu 

Autor artykułu proponuje, żeby przed rozpoczęciem działalności gospodarczej odpowiedzieć sobie na cztery istotne pytania. Pomysł to nie wszystko! Jest to jedynie ważna część procesu, jednak co jeszcze nie może uciec naszej uwadze? Oto 4 kluczowe pytania, które należy sobie zadać:

  • „Co mój produkt lub usługa oferuje klientom, kto go kupi?”,
  • „Jaka jest fascynująca historia dla kogoś, kto chce kupić ten produkt lub usługę – i dlaczego miałby kupić ją teraz?”,
  • „Dlaczego jestem przekonany, że mogę rozwiązać ten konkretny problem lub zapewnić tę konkretną usługę lepiej niż ktokolwiek inny i wyróżnić się na tle konkurencji?”,
  • „Czy mam odpowiedni zespół, aby odnieść sukces?”.

Korona-kryzys, a rozpoczęcie działalności 

Brandon Metcalf zauważa, że czas epidemii pokazał nam, że część pomysłów na biznes nie zdała próby czasu. Może się okazać, że niektóre towary czy usługi nie będą wkrótce nikomu potrzebne do codziennego funkcjonowania. Spora część firm nie przewidziała kilkumiesięcznej kwarantanny. Inne nie wyobrażały sobie, że możliwa jest w ich przypadku praca zdalna. Okazuje się, że fizyczne miejsca pracy nie są tak bardzo istotne do prowidłowej pracy działalności. Metcalf podkreśla, że: 

,,PRZY ZAKŁADANIU FIRMY O WIELE WAŻNIEJSZE JEST TRAFNOŚĆ, A NIE CZAS. MUSISZ SPĘDZAĆ WIĘCEJ CZASU SKUPIAJĄC SIĘ NA DOKŁADNYM  ROZEZNANIU PROBLEMU, KTÓRY PRÓBUJESZ ROZWIĄZAĆ, ZAMIAST PRÓBOWAĆ „MIERZYĆ CZAS NA RYNKU”

Autor stwierdzenia podaje argument, że np. rok temu, w czasie prosperity, osoba niesiona falą sukcesu, mogłaby zainwestować w fizyczną siedzibę firmy, przez co teraz taka inwestycja mogłaby okazać się sporym ciężarem.

Rady ma dla osób, które chcą rozpocząć biznes w czasach COVID-19?

Metcalf radzi, aby przedsiębiorca:

  • nawiązał kontakty z aniołami biznesu i zorientował się czego poszukują (on sam deklaruje, że przez przynajmniej 5 godzin tygodniowo rozmawia z ludźmi z branży/buduje relacje). Różni inwestorzy szukają różnych wartości, dlatego należy zrozumieć czego potrzebują ci, których chcemy widzieć w swojej działalności,
  • opracował długotrwałą strategię przetrwania (przynajmniej na 24 miesiące+),
  • wraz z rozwojem firmy rozważył połączenie inwestycji kapitałowych z finansowaniem dłużnym. 

Zobacz też: http://www.blubry.pl/jak-szukac-pracy-7-rad-ktorych-nalezy-unikac/

Jak ochronić firmę przed brakiem płynności finansowej?

0
Jak ochronić firmę przed brakiem płynności finansowej

Zachowanie płynności finansowej jest niezwykle ważne dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa. Rok 2020 przyniósł wiele wzywań polskim przedsiębiorcom. Pandemia COVID-19 i związane z nią obostrzenia sprawiły, że niektóre branże stanęły przed naprawdę sporym wyzwaniem! Jak sobie radzić mając problemy z płynnością finansową firmy? Jedną z możliwości są pozabankowe usługi finansowe dla firm od takich firm jak PragmaGO®.

Finansowanie całkowicie online

PragmaGO® to polski fintech, który posiada w ofercie trzy główne usługi:

  • Stały faktoring
  • Finansowanie pojedynczych faktur
  • Finansowanie zakupów (odroczenie płatności o 30 dni lub rozłożenie jej nawet na 36 rat!).

Niezależnie od wybranej usługi, aby złożyć wniosek, wystarczy 5 minut i dostęp do urządzenia z dostępem do internetu. Każdy formularz składa się z czterech prostych kroków. Wystarczy podać dane swojej firmy, dane kontrahentów oraz w przypadku finansowania faktur i zakupów przesłać dokumenty potwierdzające transakcję. Zaletami usług finansowych od PragmaGO® są – bardzo szybka decyzja o finansowaniu oraz brak papierowych wniosków. N

Stały faktoring

Ten rodzaj faktoringu sprawdzi się w przedsiębiorstwach, które potrzebują stałego finansowania i wystawiają faktury z odległymi terminami płatność na powtarzalnych kontrahentów. Klient PragmaGO® wypełnia wniosek tylko jeden raz! Faktury wystawiane na swoich kontrahentów zgłasza jeszcze szybciej za pośrednictwem Strefy Klienta.

Dowiedz się więcej o faktoringu, jego rodzajach oraz popularności w Polsce:

https://pragmago.pl/porada/faktoring-z-regresem-czy-bez/

https://pragmago.pl/porada/rynek-faktoringu-w-polsce/

Pojedyncze finansowanie faktur

Współpracujesz z niepowtarzalnymi kontrahentami, a może masz tylko chwilowe problemy z płynnością finansową? Sfinansuj pojedynczą faktur nawet na kwotę 250 tys. zł i ciesz się gotówką na długo przed terminem płatności. Warto pamiętać, że zarówno w przypadku faktoringu, jak i finansowania pojedynczego, faktury nie mogą być przeterminowane!

Finansowanie zakupów

Twoja firma nie ma wolnych środków, a Ty w związku z nową inwestycją pilnie potrzebujesz zrobić zakupy? A może trafiła się doskonała okazja na zakup sprzętu w atrakcyjnej cenie, ale Ty musisz czekać na płatność od kontrahenta? Zamów produkt lub usługę u dowolnego dostawcy i wyślij wniosek do PragmaGO®. 

Finansowanie dla firm w PragmaGO® jest szybkie i niezwykle proste. Nie daj się zaskoczyć problemom z brakiem gotówki! Zachowaj płynność finansową z PragmaGO®.

Programy motywacyjne – jak mogą pomóc Twojej firmie?

0
Programy motywacyjne

Przyjazna atmosfera w miejscu pracy wpływa pozytywnie na efektywność pracowników. Dlatego firmy często sięgają po programy motywacyjne. Co warto o nich wiedzieć, zanim zdecydujemy się na ich wprowadzenie?

Programy motywacyjne – jak mogą poprawić nastrój w miejscu pracy?

Praca stanowi bardzo ważną i dużą część życia człowieka. Średnio w tygodniu spędzamy w niej około czterdziestu godzin. Nic więc dziwnego, że każdy szuka miejsca, w którym będzie czuł się dobrze i będzie mógł robić to, co lubi. Coraz bardziej świadomi są tego pracodawcy. Dlatego starają się jak najlepiej dbać o atmosferę w miejscu pracy. To ona bowiem pozwala członkom zespołu efektywnie pracować i być zaangażowanym w życie firmy. Dzięki temu kierownictwo może też ograniczyć rotację pracowników i związane z tym koszty. W tym celu korzystają chętnie z programów motywacyjnych. Ich wdrożenie daje pracownikom znak, że pracodawcy zależy na pracownikach i przyjaznej atmosferze. Programy motywacyjne nie muszą wyłącznie uwzględniać dodatków płacowych. Istnieje bowiem wiele innych sposobów na docenienie pracownika.

Programy motywacyjne – jak wygospodarować na nie środki?

Zanim jednak wybierzmy nagrody, jakie mają czekać na pracowników w programie motywacyjnym, skupmy się na tym, by dopasować go do nich. W tym celu koniecznie uwzględnijmy ich wiek, zainteresowania oraz specyfikę branży. Programy motywacyjne mogą oferować pracownikom grupowe ubezpieczenia, prywatną opiekę medyczną, czy zniżki sportowe, czy bony rabatowe do galerii handlowych. System ten wcale nie musi też dodatkowo obciążać pracodawcy. Może być bowiem w całości finansowany chociażby z odprowadzanych przez firmę podatków. Więcej o tym dowiesz się tutaj https://mateusz-kluk.pl/programy-motywacyjne/. W przygotowaniu i wdrożeniu programów motywacyjnych może pomóc Ci Twój doradca finansowy. Dzięki temu zaproponujesz pracownikom rozwiązanie idealne. Decydując się na programy motywacyjne możesz być spokojny o morale Twojego zespołu. Tego rodzaju wsparcie podniesie także pozycję firmy na rynku pracy. Dlatego warto rozważyć wprowadzenie takich systemów w każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od jego wielkości.

ZOBACZ TEŻ